just shut up and be mine ♥

assalamualaikum :)
arini kat fb aku post lagu kpop yang sedih . nampak macam rancak je rentak dia, tapi bagi aku makna disebalik lagu tu bermakna sangat .
bila aku update status kat fb or post lagu mesti orang ingat aku sedih .
yelaa dengan cara tu je aku boleh luahkan ape yang aku rasa sekarang ni .
haaaaihhh okay takmaoo sedih dah, hmmp :(
kt bawah ni lirik lagu 2ne1 yang baru, ni lagu yg play kat blog aku ni bermakna sangat2 bagi aku.
sumpah aku suka gilerr ar lagu ni haha, tapi kadang2 bila dengar aku sedih .
aku paling suka lirik lagu yang ni :

Now,you’ve already hide for so long
Show me your sincerity
That it’s only me for you
All i wanna do is just be with you
Even if time passes by don’t fade away
Hold on to this moment
This is what i’ve been waiting

So just shut up and be mine
Don’t wait any longer
It comes with no voice,it’s a love that goes
I’m afraid that it might disappear

i love you