welcome 2012 ♥goodbyee 2011 :')


assalamualaikum .
heyya , tak lama lagi kita nak menyambut tahun baru kan ?
hmm rase mcm sekejap je kita masuk 2011 , then now dh nk masuk tahun 2012 :(
act,banyak yang berlaku dalam tahun 2011 ni,
aku banyak menangis,ketawa.
banyak sangat kenangan kat 2011 ni .
berita gembira, aku dapat 2 kawan lelaki (ttm) yg sudi teman aku kalau sunyi , and kawan2 aku yg banyak gembira kan aku .
berita sedih, hmm , banyak laa , tentang perasaan aku .
banyak sangat kenangan dalam tahun ni .
malam ni tepat pukul 00.00, yeyy happy new year everybodyy .
malam ni mesti ramai giler couple kat luar tu, heii jaga batasan yee , jangan nnt bulan 9 2012, banyak kes buang bayi berlaku :P
hehe , kayy azam aku tahun 2012 ni adalah nak menguruskan badan ni sikit .
kurus sikit pun jadi la kan, kurus sangat tak lawa plak -oo-
hee .
okayy bye bye sygs mwah mwah ♥ peace yaww

last picture for 2011 :')